Followers

Tuesday, January 4, 2011

Patut Ke Aku Pakaikan Dia Helmet?

As Salam..

Patut Ke Aku Bagi Ryan Pakai Helmet?..Bukan Masa Naik Motor..Tapi Masa Kat Rumah...Sebab Budak Nie Selalu Jer Jatuh..Mesti Tang Kepala Dulu..Semalam Gurau Ngan Ryan Main Kejar2..Mula2 Ok La..Dia Landing Ngam2 Jatuh Atas Tilam..Second Landing Tak Bape Nak Bernasib Baik..Landing Atas Simen..Berdebum Bunyik Eh..Benjol Kepala..Risau Aku..Bergegar Pulak Kang Otak Si Ryan..Kalau Sekali Mungkin Aku Tak Takut Sangat..Nie Dalam Sehari Ada La 2x Kot..Mmm..Semalam Tu Pun Da Cukup Rasa Bersalah Sangat2..Kang Kalau Aku Tak Main2 Ngan Boring Lak Dia..Kalau Gurau2 Konfem Jatuh..Dia Lak Makin Lasak Ya Rabbi..Kang Panjat Kerusi Panjat Meja..Nak Suruh Dok Diam2 Tu Memang Payah La..Kang Kalau Peluk Kang Rimas Sampai Ngamuk2..(ikut Perangai Aku Yang Rimas Kena Peluk Masa Kecik2) ..



Agak2 Nyer Kalau La Aku Jadi Beli Helmet Tuk Ryan..Helmet Mana Yang Sesuai..

Nie Pun Ok..

Yang Leh Bergaya Lebih..

Yang Nie Pun Kalau Langgar Dinding Selamatla Muka..


Nie Helmet Paling Murah Pas Makan Tembikai Jgn Buang Leh Wat Helmet..

Nie Pun Sama..

Mmm..Yayen..Yayen...

2 comments:

  1. mama jgan risau okkay..
    anak saya pun sama..
    jap2 jatuh..bagun balik..
    kalo nages saya pujuk2 pastu dia main balik..
    jatuh lagi..dun wory..juz keep ur eyes on him..
    if sempat..selamat kan terus macam superman..:P
    tapi tula kan budak..makin kiter kata jgn makin dier pegi..aishhh..yang penting jgn smpai muntah..bahaya..pastu kalo nak selamat..bagi dier main atas karpet ke tilam ke..ok mama???..hehe

    ReplyDelete
  2. hihi..
    tenkiu utk pdapat Ayuraza..
    Mmg Camtu la Cadangan Nyer..hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails