Followers

Wednesday, January 5, 2011

"Aerish in LF January contest"



Namer sebenar aerish :
(A. Aelisha Damia   B. Aerishadania   C. Aerisha Dania   D. Aerisha Damia   E. Aerishadaniya)
 
 
Jawapan Saya Ialah:B
umor aerish pada 2011:
(A. 3   B. 4   C. 2   D. 1   E. 5)
 
Jawapan Saya Ialah:C

warna fav aerish:
(A. purple   B. maroon   C. pink   D. orange   E. blue)
 

Jawapan Saya Ialah:Pink

"sayer suker jenguk eB & family sbb...Mm Sebab Masa Mula2 Saya Follow Kak Eb Saya Nampak Ada Budak Perempuan Yang Comel Lote..Pastu Terus Saya Follow Pastu Sekarang Kak Eb Da Ada Aed Pulak..Seronok Baca Kisah Pasal Anak2 Akak..Walaupun Kadang2 Saya Jadi Silent Reader..hihi..Pastu Akak Amik Ngan Edit Gambar Menarik Tertarik Mmg Da Boomm..Cara Penulisan Pun Menarik..


Jom Kita Ramai2 Join Contest Nie..Pat Pat Siku Lipat Sape Cepat..Makan Lepat...Huahaha


dateline: end of January

1 comment:

Related Posts with Thumbnails