Followers

Thursday, November 25, 2010

Yeah Hadiah GA Da Sampai..

Salam..

Ingat Tak Pasal Aku Dapat Hadiah Sagu Hati Dari MamaZakwan Tuk GA Saya Nak Beg Itu..Da Selamat Sampai Ke Peti Surat Company Bos Aku..Senang Sikit Kalau Guna Alamat Office Kat Umah Malas Nak Bukak Peti Surat..Ini Kali Ke 2 Aku Dapat Hadiah..1st Tu Aku Dapat hadiah Sagu Hati Tuk Contest Kali Nie Lak Sagu Hati GA..Seronok Seronok..

Huhu..Siap Ade Bisnes Card Lagi Caya La Kak Nad@Mamazakwan

Boleh Letak Henfon Aku Nie..Da Banyak Calar Balar Pasal Tak Pakai Sarung Henfon..

Tak Pun Leh Buat Tempat Simpan Duit...Serba Guna Nie


Tak Pun Leh Letak Camera Aku Tu..Muat Je Tadi Aku Test..hihi..Terima Kasih MamaZakwan...Muah*Flying Kiss*

3 comments:

  1. oppss..dpt tangkap flying kiss tu, hahahaha!! :D

    thanks jugak ek sbb sudi join ga tu :)

    ReplyDelete
  2. Hihi...Terima Kasih Kat Kak Nad Sebab Sudi bagi Hadiah..Tenkiu Very Much(Speaking Omputih Jap)..hihi

    ReplyDelete
  3. tumpang epi..
    mamazakwan saya nak beg jugak..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails