Followers

Wednesday, November 24, 2010

Yeah Da Dapat Bateri Kamera Baru..

Salam..

Semalam Entry Emo yang Tak Berapa Emo ..Hari Nie Entry Happy Yang Tak Berapa Happy..Hati Still Bengkak Cam Nak Pecah..Tapi Benda Da Jadi Apa Aku Leh Buat..Aku Doakan Agar Tuhan Beri Balasan Yang Setimpal Je La Kat Orang Yang Da Aniaya Orang Yang Aku Sayang Tu..

Happy Yang Tak Berapa Happy Nie Pasal My Mr Hubby Da Tolong Beli Bateri Camera Compact Aku Tu..Senang Sikit Aku Nak Bawak..Kalau Nak Camera Yang Satu Lagi Tu Gabak Sangat Malas Aku Nak Bawak Ke Sana Sini..Meh Sini Aku Google Je La Gambar Bateri Yang En Hubby Beli Tuk Aku Tu Kalau Nak Amik Gambar Gune Kamera Camne Lak Nak Amik Gambar Bateri Tu..Bateri Nie Kalau Tak Silap Aku Kat Luar Memang Leh Tahan Rega Nyer..Bateri Beli Kat eBay Je..Tak Sampai Rm50 Pun..Siap Delivery Lagi...Syok Giler Babas..

Tak Lah Terlepas Moment2 Yang Menarik Ngan Ryan..Kadang2 Ryan Nie Rajin Wat Bende Pelik2..Nak Snap Ngan Henfon Tak Bape Jelas..Pakai Camera Ok Sikit..Hmm..K La..Daaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails