Followers

Thursday, November 11, 2010

Kau Memang Giler Kentang~~

Salam..

Hari Nie Mood Swing Aku Da Datang..Kena Lak Ngan Dapat Kol Dari Miss Donno Who..Cam Bangkai Jer..Nasib Ler Aku Tak Tahu Kau Sape Kalau Tak Da Lama Aku Bagi Ko SeDas Dua Penyepak..



Ok Cam Nie Citer Nyer..9/11 Malam Tu Dia Ade Miskol Aku..Aku Tengok Number Tu Tapi Memang Tak Tahu Number Sape Sebab Tak Naik Nama..Esok Petang Nyer(semalam)Die Kol Lagi Cari Orang Nama Siti..

Sila Baca Dialog Di bawah:

Aku:ello..
Dia:(diam Sekejap)
Aku:ello Nak Cari Sape?
Dia:Siti Ada Gak..
Aku;Salah Number La Takde Orang Nama Siti Kat Sini..
Dia; Yang Nie Siapa?
Aku:Eh Dia Yang Kol Kite Tanye Kite Lak Sape?
Dia:Tanya Jer..
Aku:Ok ..Aku Aen..
Dia:(bercakap Ntah Ngan Sape Pastu Terus Letak)

Ngok Atleast Cakap La "Sorry Wrong Number"..Botdus Tul..

Pastu Malam Semalam Ryan Dok Main Henset Aku..Ryan Tertekan Number MakLanun Tu..
Pagi Tadi Tak Abis2 Miskol Aku Banyak Sangat Kredit ko  Eh?Meh Transfer Sikit Kat Aku Nie..
Aku Suruh En Hubby Yang Angkat..Dua Kali Dia Kol Tapi Wat Diam Jer Bile Angkat..Pastu Aku Da Malas Nak Jawab So Aku Biar Je La Dia...Tapi Bile Biar Lagi Menjadi-Jadi Lak Dia..Banyak Kali Lak Kol..Tak Pasal2 Dapat Maki Free Dari Aku..Da La Aku Tengah  Sengugut Nie..hihi ..

Tadi Aku Off Henset Sampi Opis Aku On Balik..Tak Lama Pastu Dia Kol Lagi.. Aku Baik Aku Cakap Leklok..Mungkin Budak Gile Nie Boring Tu Dok Asik Miskol Tak Abis2..

Kali Nie Suara Betul2 Cam Lunak Semacam..

Aku:ello!
Dia:Hai Kakak(Bile Mase Lak Aku Jadi Kakak Ko!)
Aku:Ok Macam Nie..Sorry Pasal Tadi Saya Ade Marah..Semalam Bukan Saya Nak Kol   Awak..Anak Saya Umur 1 Tahun(siap Bagitau Umur Tu Kang Takut Dia Ingat Aku Ade Anak Bujang Lak)Tu Main Henset Nie..Maybe Dia Yang Tertekan..
Dia:Kakak Tak Kenal Saya Ke?..
Aku:Mana La Saya Kenal..Awak Sape?..
Dia:Tak Kan kakak Tak Kenal Saya..Saya Kan Kawan kakak,..
Aku;Yelah (Bile Masa Lak Aku Kawan Ngan Ko)
Dia:Ala Kakak Nie Tak Kenal Saya Pulak..
Aku :Ok Camnie La..Sekali Lagi Awak Kol Saya..Saya Akan Report Polis..
Dia:(Dok Mengeluh Sorang Pastu Letak Henfon)

What Da Frog La Wey..Macam Ade Can Jer Nak Makan Kasut Keroks Aku Nie..Pastu Lama Gak La Dia Stop Miskol2 Aku Nie..Aleh Pas 2 Jam Tadi Kol Lagi..Terus Dapat Maki Hamun Sebakul Lagi..Ha Kan Da Kena..Tapi Ade Orang Nasihat Jgn Jawab Phone Die Lagi Kot2 Dia Nak Sabotaj Aku Dari Phone Nie Mane Tau..Allahualam..Kalau Dia Nak Wat Jahat Ngan Aku Takpe Tuhan Tu Ade..Esok Lusa Benda Nie Akan Berpusing-pusing Kena Kat Batang Hidung Sendiri..Tapi Aku Takde Rasa Macam Tu La..Mungkin Dia Takde Kawan Nak Kol..Tu Asik Dok Miskol Aku Tu..Tapiiiiiiii Aku Takde Masa Nak Layan Budak Giler Cam  Ko Nie..



P/S:teringat time2 Sekolah Dlu..Asik Dok Miskol2 Jer..Kadang2 siap lawan2 miskol..rekod terbanyak miskol ialah 100x..bukan aku yang miskol kwn sklh aku yg xde kje tu dok miskol..aku mls nk miskol xde kedit..hahahaha

3 comments:

Related Posts with Thumbnails