Followers

Thursday, October 14, 2010

*Selipar Jepun Pink* GiveAway~~

Salam..

Hari Nie Aku Nak Join GA Lagi..Hadiah Kali Tak Kurang Menarik Gak..Mane La Tau Kali Nie Bertuah Dapat KISZYDOLLS Satu Pun Da Happy Aku..Dapat Gak Bagi Kat Ryan...Ryan Tu Kalau Bab Patung2 Nie Memang Die Suke Sangat,,





Chomel2 Kan...Geram Aku Tengok Patung2 Nie..Agak2nyer Kalau La Dapat Sape La Yang Peluk Lebih Aku Ke Ryan..Hihi ^^


ade kategori ye kwn2..sile pilih dengan tepat...hihi



kategori 1 = kategori untuk ibu2(untuk anak2 kcik mereka)
kategori2 = kategori student(skul,kolej or u)
kategori3 = bekerja...

So Meh Kite Tengok2 Syaratnyer:




1.......jadi my follower...
2.......leave ur name n blog kat komen post ni=)komen best2 skit=P hikk...hikk..
3.......letakkan 3 gambar kiszydolls kat ats ni di blog anda n terangkan tentang GA ni kat blog anda...
4......Jangan lupe gtau anda sertai kategori yang mane satu di komen yang anda tinggalkan...

GA Nie Sehingga 10 DISEMBER 2010...


So Meh Kite Ramai Meriah Kan Lagi GA Nie..Kalau Nak Join Klik SINI

3 comments:

  1. gd luck yer... kami blom ader mood berkontest lagi nih... ;p

    ReplyDelete
  2. kalau berjaya... kasi sama saya la yg comel-comel tu.... huhuhuhu.... nak gak!!!

    ;P

    ReplyDelete
  3. comel kan ? wat bantal busuk best ni. heheh . btw wish you goodluck yeah :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails