Followers

Tuesday, August 10, 2010

Selamat Berpuasa~~~

Salam~~~

aku nak ucap kan selamat menjalani ibadah puasa yang bermula esok agaknyer la..
tak tahu la..rasa macam puasa kali nie aku lebih excited jer..tak la tahu kenapa..agaknyer mungkin dengan berpuasa secara tak langsung boleh la aku turun kan berat aku yang da lebih blue hippo nie terberat dari sebelum ade anak..tu la nafsu serakah terhadap makanan aku terlebih menjadi-jadi lepas bersalin..sangat2 la susah kalau nak stop kalau aku start makan..jenis pulak badan yang senang naik kilos nyer dan susah nk turun kilos nyer...

mintak2 bulan puasa nie dapat la mengawal tebiat makan aku yang da macam jin kelaparan nie..huhu..pada semua geng2 blogger yang beragama Islam..puasa jangan tak puasa..hihi...



P/S:2nd Anniversary kali nie sambut dalam bulan puasa..dan ber3 secara realiti..huhu

2 comments:

  1. selamat berpausa... :)
    bln pose mmg boleh turun kilo...cuma takut tiba raya nanti naik balik...ngeee :p

    ReplyDelete
  2. Quenn Of 2 Heroes:Slmt Berpose..tu la takut gak..turun nyer sekilo naik berkilo lak nt..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails