Followers

Friday, August 6, 2010

Ryan Vs Bebear Besar Dan Bebear Kecik~~

Salam~~

Nie bukan cerita baru cerita lama da..sebelum adik perempuan aku pindah hostel aritu..adik perempuan aku merangkap auntie bongsu Ryan ade satu teddy bear besar macam orang utan ..Ryan suke tul ngan teddy bear tu tak kira la kalau aku sorok kat mana2 mesti die dok cari teddy bear besar tu..sekarang nie adik perempuan aku tu da pindah hostel die bawak sekali teddy bear yang besar tu..kedekut taik idung masin la auntie bongsu nie kan tak dapat Ryan nak main bear besar tu lagi.. seronok tengok kalau Ryan main ngan Teddy bear besar..haihh..mintak2 hari jadi Ryan nanti ade orang hadiah kan teddy bear besar tu..(utk mummy die ke anak die?..:p)

hah itu die..bile nampak jer bear terkam cam rimau




da panjat da

 ntah die tengah cium ke gigit..konfiusi

gigit perut teddy..

 tukar teddy bear kecik plak

 cam nak tak nak jer main teddy kecik tu

Ryan:hmm..layan TV lagi bagus..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails