Followers

Wednesday, August 18, 2010

Baju Raya Ryan~~~~

Salam~~~

hari nie da masuk ari ke 8 kite berpuasa alhamdulillah buat masa nie aku takde tinggal puasa lagi..kalau naik bendera jepun aku alamat lama la aku tak dapat berpuasa..sejak aku pakai implano nie..hormon aku jadi tunggang terbalik sikit..hihi..kadang2 kalau datang period dekat sebulan..adoii..mintak2 sepanjang ramadhan tak datang pun tak pe..hihi


persiapan raya kali nie sederhana jer..amboi baru hari ke 8 da sibuk buat persiapan raya ye aku nie..huhu...sebenarnyer takde la persiapan ape pun..just tahun nie dan tahun lepas raya aku dan hubby lagi bermakna dengan adenyer Ryan hihi..tahun lepas aku tak dapat beli bju raya pun..malam aku nk pergi beli baju raya tu la air ketuban aku pecah..hari raya pertama aku ari ketiga aku berpantang..hihi...tak dapat den makan kueh raya tahun lepas...T_T...takpe tahun melantak aku kueh raya berkilo-kilo pun takpe..huahahaha..

tahun nie pulak aku lebih kan keperluan Ryan...takpe la kalau mummy ngan daddy die takde baju raya baru..janji anak aku complete sume baju2 die..



baru beli baju  jer..seluar belum beli lagi..next month baru beli...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails