Followers

Wednesday, July 7, 2010

Ryan yang da pandai bercakap~~~

Salam~~
nie aku nk story mory sikit..huhu..pasal perkembangan Ryan..alhamdulillah Ryan membesar bagaikan Juara hihi..tapi badan die tak berapa naik sangat.. masa timbang 6 bulan hari tu 7.5kg sekarang baru  8kg..naik sikit jer..mungkin pasal die terlalu hyperactive agaknyer..baru2 nie lak tak sihat..asik muntah2 jer..so cerite lagi pasal perkembangan Ryan die da pandai gak sebut beberape perkataan..sebut ami(mummy)opah,poh poh,baby,kakak, tapi yang paling mengejutkan aku ngan en.hubby ialah die sebut ba-alip -ba-ya..alamak macam die leh sebut perkataan tu..aku ingatkn aku sorang je yang dengar tapi En.Huby pun dengar gak..kebetulan atau die da konfius sampai bercampur aduk perkataan..hihi..saba je la aku..entah mana die dengar perkataan tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails