Followers

Thursday, July 15, 2010

Pelakon Lagak Ngeri Beraksi~~~

Salam~~

hai semua..macam entri aku yang sebelum nie aku ade bagitau yang Ryan dalam bulan nie aje da 2kali demam..baru-baru nie plak..die da ade perangai baru aktiviti panjat memanjat..adoi sejak die da semakin lasak nie..terpakse mengikut jer mane die nak pergi..nak halang nanti susah lak ..kan sekarang nie die tengah explore tentang keadaan sekeliling die..sekarang kalau aku sorang jer kat rumah terpakse letak die dalam katil sekejap..kalau tak.. tinggal sekejap jer..kang da berdentum kepala kat lantai lagi payah kalau cam gitu..

so bile aku dekat dengan die jer baru aku lepas bawah..itu pun kadang2 pandai gak..bile letak dalam katil..nangis nak keluar takmoh duduk dalam katil die..

tgh berusaha nak memanjat..Ciao ciao ciao

macam2 gaya

dan akhirnye berjaya amik benda alah tu..muke orang sakit.

tu la die sakit2 pun nak jugak lasak..tapi takpe la dari melepek jer kang..lagi risau aku dibuatnyer..sekurang-kurangnyer kalau die lasak aku tau die nie aktif..cepat sihat yer sayang mummy...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails