Followers

Wednesday, July 14, 2010

Entri yang sepantas kilat~~~

salam...

tajuk nak gempaq..kuikui..da lame tak dapat update blog kalau ade update pun just copy paste dari email..super bz ngan kerja..dengan Ryan yang tak sihat lagi..bulan nie jer da 2 kali demam..semalam check suhu badan Ryan 38.8c terkejut den..terus lap2 ngan tuala basah..nie pun aku terpakse pergi kerja gak..kalau tak pasalkorje yang berlambak...tak hingin aku pergi..tapi company nie bukan bapak aku yang punya*cakap gaya jin dlm citer ahmad albab*..mungkin ker die demam pasal kena sengat ngan lebah hari tu..tapi aku tengok die aktif jer pas kne sengat ngan lebah tu..arghhhhh!!jahanam punya lebah tu..ape ke hal ko sengat anak aku...huishh..sedih aku tengok anak aku time tu..nasib die tak melalak..Ryan fighting ok..mummy sayang bangat sama Ryan..

time pergi check up 9 bulan...

1 comment:

  1. klu ryan masih demam,cuti je esok.. pasal keje jgn la risau..ibu balqis kan ade..hihihi.. mcm pandai je buat keje mammy ryan..huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails