Followers

Monday, July 19, 2010

Alhamdulillah Da 10 Bulan Da~~~

Salam~~~
Selamat Berhari Isnin..semalam genap Ryan 10 bulan tinggal 2 bulan aje lagi nak sambut birthday Ryan...aktiviti ahad cam biase melepak kat rumah jer..kuar pun kejap jer pergi Giant beli barang sikit..lagi pun semalam En hubby kerja..kalau tak kerja aku lebih suke dok umah..malas nak jejalan..hihi..memang dasar pemalas nak berjalan-jalan..huhu..kalau Si Ryan mengamuk ajak jejalan pun aku bawak ronda2 depan umah jer..malas nk turun..almaklum rumah xde laman..hihi
yeah Ryan Da 10 bulan 1 hari
 Ryan memang Fotogedik
abaikan kaki aku tu
memang pantang tengok mummy die pegang camera

hari jadi Ryan nanti nak bagi Ryan hadiah ape.?.lauk ape yang sesuai tuk party bday Ryan?..nak wat kt mne?..nk tempah kek kat sape?...arghhh pening2...nt baru pk..hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails