Followers

Monday, June 28, 2010

Jumpa Bom lagi~~~

Salam~~
ha ni bukan cerita pasal nak bom orang k..tadi masa aku baca metro online diorang ada jumpa bom lagi kat area tempat aku tinggal..dahsyat tul la..nasib tak meletup..kalau tak abis la..hihi..taun lepas mase diorang jumpa bom tu..aku tengah berpantang ..dah la time tu aku kat umah ngan Ryan je dua orang kat rumah..tak tahu nak pergi mana da..kereta ade tapi tak tahu nak drive..kebetulan pulak kakak ipar aku kat umah mak die..die la yang bawak kereta.. kakak ipar aku time tu pun dalam pantang gak masa tu...kire dua orang dalam pantang nie dalam misi menyelamatkan diri lah hihi..lama gak diorang amik mase nak letupkan bom tu...da la time tu aku tak pampers ngan susu Ryan..mse tu aku memang BF kan Ryan tapi Ryan tak kenyang..kesian anak mummy..nak bace berita pasal Bom tu klik kat SINI

5 comments:

  1. bengang dgn org yg selalu buat panggilna palsu pasal bom

    ReplyDelete
  2. sharinginfoz:huhu..takut2..

    si tedi:betul2..mmg bengang..

    ReplyDelete
  3. eh eh..ye ke..ala takutnya..kat ne yek akak tggl?

    ReplyDelete
  4. Qaseh Tia:-area puchong..kt bdr kinrara

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails