Followers

Tuesday, June 22, 2010

Happy BirthdayEmak(MIL),Abah(FIL) dan Tasha(SIL)...~~~~

Salam...
sempena hari bapa hari tu..kami pergi  Taman Shah Alam sambut hari lahir Emak(MIL),Abah(FIL)dan Tasha(SIL) sekali dengan sambut hari bapa...sampai sana pun memang dah petang tapi memang ramai orang..iyela hari minggu mesti la ramai bawak2 famili jalan2 iye tak...so meh layan gambar kami nie..


kek yang disponsor oleh kami..brownies walnut
 upacara pemberian hadiah dimulakan oleh anak sedara aku Cik Wany..

ish budak kecik nie aka Farish die bagi hadiah kat wan..
pastu die lak yang tolong bukak kan..lawan tokey yer..
Farish yang betul2 selera nak makan..xpe2 makan jer la
Farish selagi leh makan..hihi..

so lepas abis bagi hadiah perut pun da kenyang..apa lagi kemas barang balik rumah la..sampai kereta..rupenyer wayar untuk radiator lupe cabut al maklum kereta guna manual sikit..hihi..sekali kena tolak da..
sekali lagi..kereta bateri kong,..aritu da sekali kena mase pergi mydin..time pasal lampu terbukak Ryan punya kerja..hihi..xpela nak wat macam mane tak perasan time tu lak cerah lagi.. sekian..TQ..

~~~THE eND~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails