Followers

Wednesday, May 5, 2010

Happy Birthday Bos~~~

Salam~~
hari nie semua org kat ofis celebrate besday bos kami..Mr.Eric..kumpul duit sorg sikit..dpt ler beli 2 bijik kek..disobabkan aku bukan pengemar kek tegar aku mkn seketui aje la..kek tiramisu..diorang beli 2 biji kek..1 lagi kek black forest..aku nie cume layan kek secret receipe jer..hihi..bukan berlagak yer..cume aku suke kek yg sedap2 jer..biar mahal skit janji puas ati bile makan..
nie la bos kami..Mr.Eric
yang nie kek black forest kek lagi satu lupe nk snap
nie la geng aku..sebab kat ofis cume ade 4 org jer budak perempuan melayu

5 comments:

  1. Happy birthday to your bosss!!!

    ReplyDelete
  2. mmg bila nak mkn kek mesti nak yg cedap. mahal pon xpe. secret recipe mmg cedap..hee :))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails