Followers

Monday, May 31, 2010

Bilalah dapat pergi holiday lagi~~~

salam~~
cakap pasal holiday mesti yang syok yer tak...En hubby plan tahun depan nak pergi Bali lagi..mmm..kalau fikir memang la syok nak pergi sane lagi..tapi dengan keadaan Bumi yang tak stabil...asyik gempa bumi sane sini..takut lak...buatnyer kat kena Tsunami oohh tidakk..aku tak pandai berenang..kehkehkeh..

kalau ikut macam nak jenjalan dulu dalam Malaysia nie..Negara sendiri pun lum abis round..tapi kalau pergi negara orang nie mencabar sikit..yang paling mencabar tang duit dorang..huhu..teringat balik mse g honeymoon(eceh ceh honeymoon ker)kat bali hari tu..1st kat Bali kami sampai da malam..sebab naik flight petang..sampai je sana kami naik bas pergi tempat makan..disebabkan kalau bab makan nie aku memilih sikit..so dapat sikit je la..makanan dorang lain sikit dari makanan kite..

bile sampai kat hotel check in pastu letak beg trus keluar jenjalan..da abis jenjalan balik bilik semula..tetiba lapar lak perut aku..hihi perut2 saja ko nak lapar time tu kan..igat nak pakai room service kang takut mahal lak dorang caj..so aku ngan En hubby igat nak g kedai kat luar..cari kedai 24 jam macam 7E..sebelum pergi tu kiteorang tak mau la bawak duit banyak2 kang kena paw lak..so bawak sekeping 100 juta rupiah..sampai kat kedai tu..aku dok main kaut jer la ape yang aku nak..aleh2 biar cek betul2 duit itu rupernyer aku amik 1000 rupiah jer..kehkehkeh..terpakse letak balik yang aku amik bebanyak tadi..nasib kiteorg cek dlu..klu trus g bayar jer konfem aku lari laju2..huhuhu..last2 terpakse amik maggie 1..sadis ko..tu la akibat kalau duit tu banyak angka 0..huhu..


so layan gambar kami~~~zassss
 tempat nie sejuk bangat..kat belakang tu gunung berapi semi aktif..
  time nie kat Tanah Lot..
jimbaran..hari terakhir kami kat sana..kat kami makan seafood..

1 comment:

  1. jeles i tgn yu!!

    akau jalan makan angin belakang umah jek :(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails