Followers

Thursday, May 20, 2010

Bila Fazreal Ryan Ber 'CD'ing..

 Montot yg Seksi Bangat Nih


Salam~~
ni pasal cloth diaper aka CD..aritu aku ade order CD..nie kire 1st time cube pakai CD nie..nak tengok macam mane ok ker x..haritu bile aku dapat je balik basuh2..da kering try bagi Ryan pakai..ok la..aku tengok pun cam selesa jer die pakai..tapi yang aku heran tu setiap kali pakai mesti die memerut kat CD tu..mule2 aku mungkin die senak perut..hari ke 2 pakai pun sama gak..padahal mase kat rumah MIL kate die tak membuang lagi..aku ingat mungkin pasal hari pertamam pakai tu die membuang 4 kali..tapi semalam tak sampai sejam pakai kan die CD tu die da memerut lagi..samapi kena tilam..haiyakk..

Aku agak mungkin die rase terlalu selesa nak memerut kat CD..huhu..tak xpe la Ryan memerut la selagi mummy larat membasuh yer...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails