Followers

Friday, April 16, 2010

Trauma~~~

trauma?ape yg aku trauma kan ye..pasal en3 yang aku post sebelum nie..yang kena tipu beli barang secara online kat mahkluk tu la..geram tak habis2 lagi..bukan ape aku da beriya-iya nak beli barang tu..siap tunggu lagi..alih-alih kena  tipu tak angin satu badan aku dibuatnyer..sebelum nie aku ade gak beli barang secara online alhamdulillah tak pernah la kena tipu lagi tapi sebelum aku just beli baju atau barang tuk anak aku jer..nie kire 1st time aku beli barang tuk aku sendiri..tu pun lepas pikir berape kali ngan tanya En.Hubby..ok ker kalau aku nak beli barang tu..die kate ok.trus aku order barang tu..

sekarang kalau aku nampak jer blog2 atau FB yang jual barang2 nie..rse cm seriau nk order..bukan aku terpercaye kt org yg jual2 online nie lagi tapi kurang konfiden..maybe dengan kakak2 yang aku pernah beli barang dorang tu aku tak kisah sangat kalau nak shopping kat blog atau FB dorang lagi...sebab aku da pernah berurusan ngan dorang..
tapi tak pe..kalau len kali aku nk mmbeli barang nie..aku nak kena beringat-ingat..i don't want banana fruit 2 times...hihi...so kepada yg pernah tertipu atau ditpu takpe kite belajar dari kesilapan kite..dan kepada PENIPU2 sedap sangat la makan haram hasil penipuan ko tu..

4 comments:

  1. eb pernah bli skali jer online... tapi biler dpt brg yg mmg lain kaler & quality dari yg eb expect... trus tawar hati... xperla eb ssh pn... eb sanggup gi tgk sendiri kat SC... takot dah... hu3

    ReplyDelete
  2. stakat ni xde menyesal lg la
    sme sampai rumah
    alhamdulillah~

    ReplyDelete
  3. tu la..skrg jd cm takut lak..hihi

    ReplyDelete
  4. Ery:-xpe sampai gak umah..nie langsung x sampai2..orgnyer pun da cabut..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails