Followers

Tuesday, April 6, 2010

setelah megetestnyer..hihi ♥♥♥~~~

so sabtu lepas aku ade order barang ...semalam barang tu da sampai..hihi..aku sebenarnye tak pernah tau pasal aromatherapy nie..then lepas aku terbace 1 entri dari Queen Of 2 Heroes..die kate lepas anak die pakai aromatherapy takde la meragam  sangat anak die time nak tido then yang tukang advice nyer mummy sarah saje2 klik kat nama mummy sarah tu mane la tau kot2 mummy sarah nie tau mne nak beli aromatherapy tu..hihii..rupe2nyer mummy sarah yang jual..then aku trus je order..senang berurusan ngn mummy sarah aka kak ain..so semalam aku try gune kat Fazreal mule2 tu still sama je meragam gak..lama2 tu bru la die tido lena skit..semalam die merengek pun sebab nak susu jer..


Alhamdulillah berkesan gak la..bau die seakan-akan minyak angin tp tak berangin la..sesuai la tuk budak2..mak bapak budak pun boleh pakai jugak..

P/S:-tolong promo skit..hihi

2 comments:

  1. wah.... cam best jer nih...
    tahniah yer.... kiter pn leh nyenyak tido kan? (",)

    ReplyDelete
  2. a a..btul2 dpt la tido nyenyak skit..huhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails