Followers

Thursday, April 22, 2010

Makan Dinosaur~~

uit tajuk nampak cam ganas jer kan..tapi tak payah lar seriau aku bukan nak makan dinosaur yang betui2 tu..mane aku nak cari dinosaur betui tu..kebetulan tadi member satu tempat kerja nie ..dok pelawa aku gummy dinosaur..so melantak je la orang da bagi tu..dengan tak ade kerja lain aku snap ler pic gummy dinosaur tu(aku mmg takde koje)..trase cam kanak2 ribena jer aku dok telan gummy nie..kat mne la dorg beli..nampak ank sedara aku nie da berebut-rebut da..sok lusa si Fazreal pun agaknyer da pandai nak minta bende alah nie..tak sabar nk tuggu Fazreal pandai cakap..baru2 nie sebut opah aka MIL aku..hihi..nanti Fazreal belajar sebut mummy yer sayang...

3 comments:

  1. mamaaerish:-betul2..rase cm nk wat hiasan je..tp kang bersemut la..hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails