Followers

Thursday, April 8, 2010

Fazreal Ryan punya perangai sekarang~~♥♥

cepat betul mase berlalu..Fazreal pun da nak masuk 7 bulan..setakat ni baru nak pandai merangkak..kalau aku letak die dalam walker pun..abis satu rumah die teroka..cume dapur dengan bilik air jer belum teroka hihi..

pastu satu lagi perangai baru die "tolong mengemas"rumah..kalau da naik walker die tu sambil teroka sambil kemas bak pepatah "sambil menyelam minum susu"hihi(pepatah sendiri bikin)..adoi naik pening kepale aku ni..baru jer susun hanger baju die da dok tarik sampai terabur semua pastu handphone aku tengah charge pun die tarik..waaaa..nasib tak rosak sayang oii..kalau tak mane mummy nak cari handphone sayang oii..tu present dari daddy tu..bile kite "AMBOI,biase die"..bukan tau takut..tersengih-sengih adela..start sekarang barang2 yang die leh capai terpakse letak tempat yang lagi tinggi..

sekarang die pun tau bezakan kat luar rumah atau kat dalam rumah..bile keluar suke je die..bile masuk dalam rumah menangis..hihi..macam tau2 je..

banyak yang aku belajar bile da ade anak nie..kesabaran tu mesti kena ade..walau pun kadang2 jadi hilang sabar gak..hihi..terpakse la fikir secara rasional dan positif sikit.."die tu kecik lagi mane la tau pape"...tuk pengetahuan anda semua(ade ke org nk bace)hihi..aku nie seorang yg garang dan tegas..hihi..(bocor rahsia aku)

♥♥The End♥♥

5 comments:

  1. bila da ade anak ni....banyak ajar sy berlembut/bersabar ngan perangai anak...kalo tak ngan adik2 dulu...cam rimau...mentang2 ler sulong..haha da ade anak ni lembut skit la perangai tu... :p

    yg pasal aromatheraphy tu sy beli kat http://sarahscollection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. quenn of 2 heroes:-itu la..dgn adik2 garang cm singa..ngn ank kene blembut skit ye x...pasal aromatherapy..sy da bli pun..hihihi..sje nk test..

    ReplyDelete
  3. Baru sorang tuuu.. blom tiga.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails