Followers

Thursday, April 15, 2010

aku tertipu~~~

haish gerammyer aku....tipah tertipu tertipu tertipah..nie gara2 satu mahkluk nie la..geram2..disebab nila setitik rosak susu sbelanga..so kisahnyer cmnie aku beli brang  secara online macam biase la..sebab sebelum nie pun aku ade beli barang secara online  dengan orang lain  tak pernah la pulak kena tipu..ok jer..aku pun bukan customer yang cerewet nak buat payment..sebab aku pun paham orang berbisnes nie..so bile aku da transfer duit tu..aku bagitahu da transfer..die pun kate ok..akan hantar barang tu hari isnin 12/4/2010..sampai sekarang barang tu tak sampai2 lagi..bile aku cari FB die da xde..macam da delete akaun FB die tu..aku da start pikir bukan da..tibe2 plak ade org FB post pasal mahkluk nie..adoi..kirenyer mmg betul la aku da tertipu..







byk lagi x larat aku nk copy byk2...tp aku pun terima kasih la..kat LUCY PARADISE nie sbb da tipu kat pelanggan die..makan la duit haram tu..sok lusa buncit la perut ko tu..

11 comments:

  1. tu la psl..bior la die mkn duit haram..

    ReplyDelete
  2. Kepada penjual- penjual online sila lah daftar di SSM supaya pembeli boleh mempercayai anda.

    Para pembeli perlu semak latar belakang penjual tersebut terlebih dahulu.

    ReplyDelete
  3. http://slapmewhydontyou.blogspot.com/ kat cni salu crita pasal buyer/seller yg x patut.

    aku x penah beli2 kat fb.dah ribu riban ak shop on9 kat blog or website je..npe kt fb?mcm pelik je...

    ReplyDelete
  4. aduhai!!

    x kemana pun makan duit org!

    ReplyDelete
  5. Si hitam maness:-kat FB pun ade gak org wat on9 bisnes..kdg2 dorg ade FB ngn blog..

    Si tedi:tu la x kemana pun..

    ReplyDelete
  6. ade gak org cam ni...hai..
    baik buat report polis...huhu

    ReplyDelete
  7. haaiihh sbr je la kak..kdg2 kite x terfikir kite terkena..

    ReplyDelete
  8. Mari Ramai2 Tangkap percuri ini...

    ReplyDelete
  9. Queen of 2 heroes:-mmg nk wat report polis pun..dpt tahu rmi gak yg wat report polis..

    yaya:-tu la..sbb x pnh kne cmnie lg..die sorg ni je yg wat hal..

    areal:-jom2..

    ReplyDelete
  10. buat lingkup bisnes org laen jerr...(-_-')

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails