Followers

Wednesday, February 10, 2010

Wa Kena Beb!!!~~~

nie kisah nyer semalam..9/2/10 birthday aku yang ke 23..so semalam aku merajuk ngan En Hubby aku tu (hal privasi skit)..adalah sampai tengahari gitu ..pas tu ok ok balik...cam biase kul 6 aku Ca-Alip-Bot..sampai kat En.Hubby die kata MIL suruh beli susu Fazreal..baru aku teringat nak susu Fazreal kat rumah MIL aku da nak abis..so ingat nak singgah TESCO on da way nak balik nanti..tetibe nak hujan lak.tak jadi singgah TESCO takut hujan lagi lebat..kami decide pergi supermarket Hero jer dekat dengan rumah MIL aku..lepas aje aku beli susu Fazreal kami pun bertolak semula nak pergi rumah my MIL..benti kat petronas sebab En.Hubby kate tayar kurang angin..lepas isi angin kami jalan semula..sampai rumah my MIL aku..lepak2 jap sementara tunggu kereta kami yang dipinjam oleh my SIL..sempat ler aku makan nasi jap..kelaparan pasal tak lunch..lepas tu En.Hubby bagitau malam nie ade meeting kat rumah kak watie(2nd SIL) pasal nak pergi camping jumaat nie..so pergi melanguk kat rumah SIL aku tu sementara tunggu geng2 yang lain...En.Hubby da keluar pergi rumah Kak A(1st SIL) kat sebelah jer..

masa2 dok beborak dengan my MIL,SIL,FIL aku..tetibe dengan kelang kelibutnyer my Kak Zura(3th SIL) dengan Kak NA(4th SIL) datang bagi tau Kak A(1st SIL) dok cekik laki aku...da sudahh..apsal pulak nie...gadoohh ker?alamak mampus laki aku kena cekik kang..aku dengan terpantas tak bape nak kilatnyer lintang pukang lari konon nak selamat kan En.Hubby..abis C Fazreal aku tinggalkan sorang2 kat rumah kak watie(2nd SIL)..sorry yer mummy nak selamatkan Daddy  along tengah mengamuk agaknyer time tu..hihi..sampai kat pintu rumah Kak A tu aku dengar Kak A tengah jerit..alamak kena sampuk ke?ahh sudah...aku yang penakut yang amat nie jadi tak takut da..aku tolak pintu tu sekuat hati nasib tak pecah....tibe-tibe....!!!!



Suppriseeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!


Aiyak... wa kena beb..rupenyer suprise bday aku....wawawawawa..terkojut Den..ingat betul2 En Hubby kena cekik..hihi...TQ kepada pelakon2 handal yang menjayakan majlis tu yer...hihi...Sob..Sob ..T_T (terharu) 

P/S-pic akan diupload kemudian..pada En hubby terima kasih byk2..luv so much ok..hihi

4 comments:

Related Posts with Thumbnails