Followers

Monday, February 8, 2010

Pak Aji Kecik~~~

al kisahnyer..semalam aku off day..so cam biase la time aku dengan si kenit aku tu En Hubby keluar pergi repair kereta sebab nanti kami nak g camping time chinese new year nie...disebabkan si kenit tu tak bape nak sihat sangat cam biase la kejap2 meragam die tu datang..biase nyer kalau die dok nangis tak nak berenti..aku bagi die mandi je..paling die suke mandi air suam..kalau mandi air sejuk konfem mengamuk tak berenti..so lepas mandi lap2 badan die..aku trus sumbat susu kat mulut die..tak lama pas tu terus die tido tak sempat nak pakaikan baju sempat pakai pampers je..dengan towel pun tak sempat nak tarik..hihi..tertidur ngan towel die sekali nak tarik kang takut terjaga lak..dan inila akibatnyer tido ngan towel die tu..


 
hah begini ler jadinyer..bile die da terjage..towel da tutup kepala macam pak aji arab la polakks..hihi..

 
haipp..tak abis dok isap jari tu..

2 comments:

  1. time ni tghari..rs pns agaknyer..hihi..memandai jer mummy die kate die pns ye..hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails