Followers

Monday, February 22, 2010

FazReaL sakit Mulut T_T~~~~

Kesian ank mummy sakit mulut yer..die kne ulser..effect dari susu die minum..nie sume salah mummy sebab mummy tak cuci mulut Fazreal pas minum susu..sedih mummy tengok Fazreal nangis sebab sakit mulut..nak minum susu pun susah..pastu Fazreal nangis cam kena pukul jer..nangis sampai sedu2..kalau mummy kene ulser  mummy pun tak tahan nie pulak ank mummy yang kecik lagi.. .meh bagi sakit tu kat mummy..biar je mummy sakit anak mummy tak payah sakit lagi...Baby mummy cepat sembuh ok...

5 comments:

  1. :) :) :)
    ala cian bucuk-bucuk..
    cepat2 sembuh

    ReplyDelete
  2. baby pun leh kena ulser??? sian dia..cepat2 sembuh ye... :)

    ReplyDelete
  3. sbb x cuci mulut die ps minum susu..tu yang leh jd ulser..

    ReplyDelete
  4. hik3... troks la eb nih... eb x prnh cuci ps minum susu... tp pepagi cuci gk la.... ;p

    ReplyDelete
  5. eermm..psni kne rajin ler berih kan mulut bby kite yer..hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails