Followers

Monday, January 25, 2010

Jolok Mulut Sampai Muntah~~

hihi..da berape hari aku x mengupdate blog aku...sapu sikit habuk-habuk nie..hihi...so cam biase minggu lepas takde sangat aktiviti menarik...hari minggu just duduk rumah jer...so hari ini aku dengan dengan En.Hubby terpaksa keluar awal..hihih..kena tukar penjaga Fazreal buat sementara waktu...so kami decide hantar Fazreal kat rumah my MIL...kalau ikut aku pun tak mahu la susah kan MIL aku tu..tapi nasib baik aku ade 2 orang adik ipar yang boleh la tolong tengok2kan C Fazreal tu..semalam aktiviti hanya tido..krohhh2 berdua dengan C Fazreal..kul 5 die bangun aku terus mandi kan die buat susu..pastu main2 dengan Fazreal sekejap..sekarang Fazreal ade Tabiat baru..suka  hisap jari die kadang bukan setakat hisap jari jer..die jolok tekak die tu sampai termuntah-muntah di buat nyer...hihi...aku tak kasi isap jari die marah..last2 aku bagai pacifier..tapi kadang pacifier pun da tak jalan..pasal jari lagi sodap..hahhaa


tengok tu die tengah isap ibu jari die..


hah..isap jari telunjuk lak...


haippp!! tak mohh...yek yekk..

5 comments:

  1. huhuhu...siap meleleh air liur tu.

    ReplyDelete
  2. takut tak dapat jari tangan...jari kaki pun leh jalan jugak hehehe

    ReplyDelete
  3. da wat macam2 da..die nk gak isap jari die..

    ReplyDelete
  4. la nap tuh... hik3... cuter seh... :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails