Followers

Saturday, January 16, 2010

Innalillah~~~~

semalam korang ada tengok berita TV3 pasal xciden kat ampang...seorang lelaki yang kelisa xciden masa nak antar tempahan tempeyek tu..sedih aku tengok..ngan tempeyek terabuh kat situ...hmmm..arwah tu kawan En.Hubby...kami pun selalu order tempeyek kat die..sedap tau tempeyek mak die buat..baru aku ingat nak mintak En.Hubby order tempeyek lagi..tu la kalau da ajal tak kire mane2 tengah buat ape pun kalau tuhan nak amik nyawa tu bile2 mse jer kan..ape2 pun aku doakan supaya arwah ditempatkan dkalangan orang yang beriman..takziah kepada famili arwah..Al-Fatihah..


5 comments:

Related Posts with Thumbnails