Followers

Tuesday, December 22, 2009

meh sini aku try pijak ko lak!!~~~


YADAV memijak seorang kanak-kanak yang menghidap
selesema. Gambar kecil, Jamun Yadav.


EW DELHI: Seorang lelaki `suci’ ditangkap semalam atas tuduhan mendera kanak-kanak selepas beberapa ibu bapa melihat dia memijak kerongkong anak mereka, kononnya untuk mengubati penyakit selesema.

Jamun Yadav, 50, memberitahu polis, kuasa kesucian Hindunya membolehkan dia memindahkan tenaga saktinya menerusi tapak kakinya.

Dia juga mendakwa kuasanya membolehkan dia mengubati semua penyakit di Katihar, timur India.

Jurucakap polis, Santosh Singh berkata: “Kejadian itu sungguh memeranjatkan.



 

Kami sudah menangkap lelaki itu. Orang ramai tidak tahu bagaimana dia merawat pesakitnya apabila mereka bersetuju membenarkan dia mengubat anak mereka.

“Dia mendakwa tidak memerlukan sebarang pembelaan di mahkamah atas alasan dia bercakap untuk Tuhan.

“Saya yakin ia pasti akan menjadi perbicaraan yang menarik.” - Agensi


aenarael says: nasib die xde kat cni klu x aku pijak2 die cm die wat kat bdk..sengal tul org nie..sorry ye bkn x hormat org tua..tp da wat cmtu kat budak kecik sape korg lg ksian..die igat die ringan ke..mau patah tulang budak tu..haram jadah tul..~~

3 comments:

  1. mari kite ramai2 pijak dia...
    suke suki je pijak2 org

    yg pesakit dia pun pandai sgt
    pecaya benda2 mcm ni...
    adeh...

    p/s: ksian bdk tu
    dh la tinggal rangka

    ReplyDelete
  2. ahaha..
    mcm klaka ade..
    da taw org 2 xbetol..
    g anta lg..
    haha..

    ayuh pijak memajak..haha

    ReplyDelete
  3. mungkin itu cara dia nak berubat..aku rasa dia cuma letak kaki jer kalu pijak2..budak tue dah lama k-0...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails