Followers

Wednesday, July 22, 2009

hoNeyMooN D baLi

bulan 9/2008..kire lepas brape hari kenduri kahwin aku la..kami pergi honeymoon kat Bali,indonesia..excited tul bile sampai sana..lepas tu dorg bwk kteorg pergi makan..kteorg check in hotel dekat Hard cafe..huhu..hotel mahal..hotel kteorg tu dekat sgt dgn hotel J.W marriot yg kene bom tu..tp dekat bali la..hihi..lepas check in kteorg tukar baju dan trus keluar pergi jalan2 kat kawasan tu..byk tul mat saleh2 yg pergi sana...



sepanjang 4 hari 3 mlm ,aku kat sne..rse sronok jer..aku shopping sakan wlaupun aku da bankrup..hihi..kire banyak jugak tempat yang kami pergi...tapi kebanyakkan tempat semua nyer kuil jer..sampai ramai yg merunggut..3 tempat yang aku rase menarik dekat gunung berapi semiactive ntah aku pun tak ingat nama tempat tu...tanah lot kuil gak tp tempat menarik sangat2..dan last day tempat kiteorg pergi..Jinbaran tepi pantai..syoknyer dapat tgk suasana matahari terbenam..romantik..hihi..





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails