Followers

Friday, July 31, 2009

Cover line beb, gambar posing baik punya















Japan new style, dare to try ?





ini dalam kategori seksi or seksa..hahaha..

Subject: Kes Mencabul Menantu...apa nak jadi.!!

Kes Mencabul Menantu

Alor Setar - Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan
polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.
Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila
tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang
pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi
bekerja. Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan
bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada
mangsa. Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar
jeritan mangsa lalu membawanya ke balai p oli s.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus
meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal. Si
anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara
menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya
kepada ayahnya, "Ayah..... naper ayah buat camni ha? Ayah dah
hilang akal ke? Tak malu ke?

Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why?
why? why?"
Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, "Ooh... malu
konon... apa yang nak dimalukan?" Berdesing telinga si anak
apabila mendengar jawapan ayahnya. "Apa??!! Tak malu??!!! Badan
si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah. "Dah
tu....." tempelak si ayah, "yang kau tu dulu hisap buah dada
bini aku, aku tak kisah pun. Takkan skang ni aku nak hisap buah dada
bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!"

Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya.

Thursday, July 30, 2009

Wednesday, July 29, 2009

Naughty wedding cakes



















macam-macam jenis cake ade..hihi~~
Related Posts with Thumbnails